بازدید شهردار منطقه 22 از برجهای آرتمیس

بازدید شهردار محترم منطقه ۲۲ از پروژه آرتمیس

ضمن تبریک انتصاب شایسته ی جناب آقای دکتر رحمان زاده به عنوان شهردار منطقه ۲۲ و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدواریم این انتصاب موجبات رشد و شکوفایی هر چه بیشتر منطقه را فراهم سازد.

(روابط عمومی اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا(پروژه آرتمیس))

بازدید شهردار منطقه 22 از آرتمیس

روز ششم دی ماه ۱۳۹۹،شهردار محترم منطقه ۲۲ به همراه معاون شهرسازی و شهردار ناحیه، بطور کامل از پروژه بزرگ آرتمیس دیدن نموده و پیشرفت فیزیکی این برج ها را از نزدیک بررسی نمودند. در این بازدید جناب آقای دکتر رحمان زاده شهردار محترم منطقه ۲۲ بر لزوم تکمیل این پروژه به عنوان یکی از نمادهای ویژه منطقه ۲۲ با موقعیت مکانی منحصر به فرد تاکید کردند.

برج‌های آرتمیس چیتگر، در مسیر شکوفایی

در بازدید شهردار محترم منطقه ۲۲ و تیم ایشان از پروژه بزرگ آرتمیس، دکتر رحمان‌زاده پیشرفت فیزیکی برج‌های آرتمیس را از نزدیک بررسی نموده و بر لزوم هماهنگی هر چه بیشتر شهرداری منطقه و مدیران پروژه به منظور پیشبرد اهداف پروژه تاکید کردند.

فیلم بازدید شهردار محترم منطقه ۲۲ تهران جناب آقای دکتر رحمان زاده از برجهای آرتمیس

 

بازدید دکتر رحمان زاده شهردار منطقه 22 از پروژه آرتمیس

برج‌های آرتمیس چیتگر، پروژه ای ملی

لازم به ذکر است پروژه بزرگ آرتمیس به دلیل دارا بودن ۶ برج بین المللی تجاری و اداری، می‌تواند کانون جذب افراد بسیار زیادی برای سرمایه گذاری و اشتغال بوده و جمعیت بسیاری را به منطقه ۲۲ به خصوص حاشیه دریاچه چیتگر بکشاند. این برج ها با قرارگرفتن در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر و با دارا بودن نما، چشم انداز و آب و هوای عالی و همچنین دسترسی مناسب به بزرگراه‌های مهم پایتخت، پروژه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در بخش تجاری و اداری می‌باشد.

منبع: https://region22.tehran.ir/default.aspx?tabid=102&ArticleId=38786

مجتمع اداری تجاری آرتمیس

مطلب مرتبط: در مورد امتیاز پیش فروش برج های آرتمیس چیتگر بیشتر بدانید! جهت آگاهی بیشتر، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

امتیاز پیش فروش آرتمیس

همچنین بخونید  برگزاری نشستی با مدیران و کارشناسان اداره کل تعاون استان تهران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.