برگزاری جلسات مشورتی و مجمع فوق العاده اتحادیه/آرتمیس بر مدار پیشرفت

 

مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا، سه شنبه و با حضور مدیرعامل، رئیس و نایب رییس هیئت مدیره و نمایندگان تعاونی ها در محل سالن اجتماعات آرتمیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رسا،پس از برگزاری مجمع مشورتی اتحادیه در مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰، مجمع فوق العاده اتحادیه نیز روز دوشنبه دوازدهم مهرماه در محل سالن اجتماعات آرتمیس برگزار گردید.

در ابتدای این نشست گزارشی از سلسله اقدامات و تدابیر اعضای هییت مدیره در راستای کاهش هزینه ها و ارتقای سطح کارآمدی مدیران جهت پیشبرد اهداف عالی اتحادیه به حضار ارائه گردید.در ادامه این جلسه مهندس اشتری فر، مدیرعامل اتحادیه نیز با ارائه فصول دستورالعمل های طرح جانمایی و ساماندهی اعضاء و سهامداران که حاصل دهها ساعت کار کارشناسی است به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداختند.

مهندس اشتری فر در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تهیه طرح جانمایی و با سلسله اقداماتی که توسط بدنه کارشناسان اتحادیه صورت پذیرفت ، میل و رغبت سرمایه گذارن معتبر جهت مشارکت در پروژه عظیم آرتمیس بطرز چشمگیری افزایش یافت که امیدواریم با شتاب بخشی به تصمیمات تخصصی و کارشناسانه، شاهد بازگشت آرتمیس به جایگاه والا و رفیع آن نزد افکار عمومی باشیم.

مدیرعامل اتحادیه رسا همچنین ابراز امیدواری کرد که بزودی با تحویل تی-۲ شاهد تحولات مورد انتظار خواهیم بود که بی تردید با اجرای هوشمندانه طرح ساماندهی، کشتی بزرگ آرتمیس را به حرکت خواهیم انداخت.

پس از اتمام توضیحات مهندس اشتری فر مدیرعامل اتحادیه و پاسخگویی به سوالات و ابهامات برخی از مدیران تعاونی ها، آقایان زمانی رییس و داوود محمدی نایب ریییس هییت مدیره نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیندهای تخصصی و تصمیمات اتخاذی در اتحادیه و جمع بندی های صورت گرفته، از تعاونی های عضو خواستند تا در راستای سامان بخشی به پروژه، همگی در حکم یک ید واحده قرار بگیرند تا ضمن برون رفت از مشکلات گذشته، در قوام بخشی به آرتمیس و پیشبرد طرح ها تسریع شود.

همچنین بخونید  📌اجرای موتور خانه بلوک T2 پروژه آرتمیس اولویت اصلی مدیریت مجموعه آرتمیس :

بحث و تبادل نظر و پاسخ به سوالات و پیشنهادات تعاونی ها از جمله رویدادهای این مجمع فوق العاده بود.

گفتنی است این جلسه بیش از ۵ ساعت بطول انجامید که با تصویب اعضاء، مجمع فوق العاده بعدی جهت جمع بندی نهایی هفته آتی برگزار خواهد شد.

 

جلسات مشورتی

جلسات مشورتی

جلسه فوق العاده مجمع

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.