مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه (نوبت اول)

مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا، پنجشنبه و با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و جمعی از نمایندگان تعاونی ها در محل سالن اجتماعات آرتمیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که بیش از ۹ساعت بطول انجامید، کلیات طرح جانمایی اعضاء و سهامداران با رآی مثبت حضار به تصویب رسید.

مهندس اشتری فر، مدیرعامل اتحادیه در خصوص مصوبات این مجمع گفت: در مجمع امروز (پنجشنبه)، کلیات طرح ساماندهی اعضاء و سهامداران که اولین گام در تعیین ظرفیتهای قابل مشارکت محسوب میگردد، به تصویب حاضران رسید.

مهندس اشتری فر در ادامه با ابراز امیدواری از این تصمیم، آنرا گامی موثر در پیشبرد اهداف پروژه آرتمیس برشمرد و افزود: به فضل الهی بااین قدم، مسیر ورود سرمایه گذاران به پروژه و ایجاد رونق در آرتمیس هموار و گشوده خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه در پایان خاطرنشان کرد: آئین نامه این طرح حداکثر ظرف یکماه و دستورالعمل اجرایی آن طی دوماه آینده تنظیم و به تصویب هیئت مدیره خواهد رسید.

انتهای خبر

همچنین بخونید  بازدید مقامات محترم شهرداری منطقه 22 آقای مهندس یوسفی معاون شهرسازی منطقه 22 و آقای مهندس شاهین خواه شهردار ناحیه 6 و آقای مهندس یوسف پور رییس شهرسازی ناحیه 6 از پروژه تجاری اداری آرتمیس مورخ 1402/03/10

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.