واحد اداری لوکس

مزایای واحد اداری لوکس و تاثیرات آن روی کارمندان

واحد اداری لوکس تاثیرات خوبی روی افزایش بازدهی کارمندان و تمایل کاری آن ها شده و باعث جلب نظر مراجعه کنندگان نسبت به واحد اداری مذکور می گردد. در ادامه به بیان ویژگی ها و معیارهای انتخاب واحد اداری لوکس می پردازیم. با ما همراه باشید.

واحد اداری لوکس

واحد اداری لوکس دارای مزایای بسیاری در زمینه ظاهری و حرفه ای داشته و یکی از آیتم های مورد علاقه هر صاحب کسب و کاری است. معمولا مشاغل شناخته شده تر و صاحبان سرمایه، بیشتر این واحدها را انتخاب می کنند. قبل از اینکه درباره ویژگی های واحد های اداری لوکس صحبت کنیم، بهتر است در مورد بعضی تعاریف بیشتر بدانیم:

چه تعریفی از ملک اداری در ذهن دارید؟

هر ملکی که دارای سند اداری بوده و مجوز فعالیت اداری داشته باشد، واحد اداری خوانده می شود. معمولا این واحدها از املاک مسکونی گرانتر هستند. برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار، عمر واحد اداری و نور آن قابل اهمیت نیست! این موضوع به دلیل عدم دارا بودن بودجه مناسب جهت خرید یا اجاره واحد اداری می باشد.

واحد لوکس اداری

آیا می دانید سند اداری چیست؟

برخی از املاک اداری دارای حق سرقفلی بوده و سند اداری ندارند. معمولا کسانی که قصد خرید واحد اداری دارند، به دنبال املاکی هستند که دارای سند اداری نیز باشد. وقتی واحدی، فقط به صورت سرقفلی به فروش برسد، دیگر نمی توان صاحب آن ملک بود و فقط می توان صاحب حقوق مربوط به کسب و کار مذکور بود. در حالیکه ملکی که دارای سند اداری باشد هم مالکیت ملک مورد نظر و هم حق سرقفلی آن، یکجا به نام مالک خواهد بود. سند اداری شش دانگ برای دفتر اداری یکی از مهمترین مسائل مورد نظر خریداران می باشد.

همچنین بخونید  ریسک سرمایه گذاری در طبقه بالای پاساژ با توجه به پاخور مغازه

 

اتاق میتینگ اداری

 

مطلب مرتبط: حق سرقفلی چیست؟ برای دانستن این مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

حق سرقفلی چیست؟

استاندارهای معماری دفتر کار

به یاد داشته باشید برای یک کار سالم و پربازده، نیاز به فضایی است که بر اساس استانداردهای معماری ساخته شده باشد. به عنوان مثال در فضای اداری می بایست به داشتن نور طبیعی، فضای حرکت افراد (اصطلاحا به آن ها کریدورهای حرکتی گویند)، فضای قرار دادن وسایل و ابزارها، قفسه ها و کشوها توجه کرد. این موارد جهت ایجاد راحتی و سلامت کارمندان و مراجعه کنندگان صورت می پذیرد. طبیعتا با این کار، هم خود مالک و هم سایر کاربران واحد اداری، از رضایت بالایی برخوردار خواهند بود و برای مراجعات بعدی، این فضا را انتخاب خواهند نمود.

واحد پرسنل

واحد اداری استاندارد

واحد گفتگوی پرسنل

املاک اداری برج های آرتمیس چیتگر

برج های آرتمیس واقع در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر، پروژه ای فرامنطقه ای محسوب می شود. این برج های ۶ گانه شامل واحد اداری لوکس، تجاری و رفاهی می گردند. شما با بررسی امکانات برج های آرتمیس درخواهید یافت این پروژه دارای واحدهای اداری استاندارد مبتنی بر قواعد معماری بوده و رضایت صاحبان مشاغل از محیط کاری را فراهم می نماید. برج های آرتمیس قطعا سرانه اداری و تجاری منطقه را تا حد قابل قبولی تامین کرده و جزو پروژه های شاخص و نمادهای شهری می گردد. نکته مهم و قابل توجه اینکه، این برج ها بر خلاف بسیاری از پروژه های منطقه، تنها حق سرقفلی را به فروش نمیرساند و دارای سند مالکیت اداری می باشد. این ویژگی ممتاز سبب برجسته بودن پروژه آرتمیس در سطح منطقه شده و بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سوی خود گسیل داشته است.

واحد اداری شیک

سخن پایانی

برای داشتن یک برند عالی و صاحب نام، لازم است دفتر کار استاندارد و قابل قبولی داشت. واحد اداری لوکس این روزها طرفداران خاص خود را دارد به جهت اینکه رضایت کارمندان و مراجعه کنندگان را تا حد زیادی تامین کرده و بازدهی و سلامت شغلی را افزایش می دهد. برج های آرتمیس چیتگر، یکی از موفق ترین پروژه های فرامنطقه ای در منطقه ۲۲، دارای واحد های اداری لوکس و دارای چشم انداز عالی و منحصر به فرد می باشد. این پروژه با داشتن سند شش دانگ مالکیت اداری، فضایی امن برای سرمایه گذاری و فعالیت محسوب می گردد. جهت استعلام قیمت واحدهای پیش فروش با مرکز تماس این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخونید  آینده املاک تجاری پس از انتشار واکسن کرونا

تماس با ما

منبع: https://www.behance.net/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.