امتیاز پیش فروش منطقه 22

امتیاز پیش فروش برج های اداری تجاری منطقه ۲۲ تهران

خرید امتیاز پیش فروش برج های اداری تجاری منطقه ۲۲ تهران به صورت اقساط، بعنوان سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ منطقه برگزیده رشد و توسعه شهری

امروزه سرمایه گذاران به دنبال زمینه ای مطمئن برای قرار دادن سرمایه خود در آن می باشند. شکی در این نیست در ایران، بهترین جا برای سرمایه گذاری، املاک و مستغلات است! با داشتن اندکی آگاهی در این زمینه می توان به سود دلخواه در بلند مدت رسید. خرید امتیاز پیش فروش تجاری اداری یکی از راه های سرمایه گذاری بلند مدت است که اتفاقا دارای سود بسیار مطلوبی نیز می باشد. با ما همراه باشید…

امتیاز پیش فروش چیتگر

امتیاز پیش فروش چیتگر

امتیاز پیش فروش برج تجاری اداری

واحدهای تجاری اداری در تهران و بخصوص مناطق جوان و تازه تاسیسی چون منطقه ۲۲، بسیار پرتقاضا می باشد. از آنجا که جمعیت اینگونه مناطق رو به رشد و توسعه است، به شدت فقر کاربری اداری دارند. در منطقه ۲۲ برج های نوساز مسکونی، اداری و تجاری متعددی ساخته شده است که هر کدام از آن ها می تواند پتانسیل توسعه ناحیه اطراف خود باشد. بسیاری از پروژه های در حال ساخت منطقه ۲۲ شامل برج های تجاری و اداری هستند که رو به اتمام می باشند که بسیاری از آن ها دارای امتیاز پیش فروش بوده و قابل انتقال به عموم هستند.

امتیاز پیش فروش چیست؟

امتیاز که به نام های امتیاز پیش خرید یا امتیاز پیش فروش مشهور است، به حق عضویت فردی از کارکنان یک تعاونی یا سازمان گویند. این سهام حق عضویت، قابل انتقال به عموم است. به این معنی که فردی دیگر می تواند حق عضویت آن شخص را خریده و جایگزین او در آن سازمان یا تعاونی گردد.

همچنین بخونید  📌اجرای موتور خانه بلوک T2 پروژه آرتمیس اولویت اصلی مدیریت مجموعه آرتمیس :

چشم انداز آرتمیس

امتیاز پیش فروش در برج های تجاری و اداری منطقه ۲۲

امتیاز پیش فروش برج های منطقه ۲۲ تهران به عنوان منطقه نمونه توسعه شهر تهران، اکثرا شامل زیرمجموعه تعاونی سازها هستند. به تعداد انگشت شماری شخصی سازها ساخت و ساز نموده اند. سرمایه گذار با پرداخت مبلغی مشخص، حق عضویت یکی از اعضای تعاونی را خریداری نموده و جایگزین آن شخص در پروژه می گردد. در واقع متراژ و پلان واحد پیش خرید شده مشخص است ولی با توجه به اینکه شخص سرمایه گذار چقدر در پرداخت اقساط خوش حساب باشد، می تواند طبقه دلخواه را انتخاب کند.

کدام محله منطقه ۲۲ امتیاز بخریم؟

مسلما دریاچه چیتگر یکی از بزرگترین پتانسیل های موجود در این منطقه می باشد. دسترسی های اطراف دریاچه نیز به بهترین شکل ممکن در اختیار شهروندان است. معمولا دور دریاچه مخصوصا حلقه اول، نرخ امتیاز بالاتری دارد. کسانی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت در زمینه تجاری و اداری را دارند، می توانند در این ناحیه اقدام به پیش خرید واحد نمایند.

پیش فروش آرتمیس منطقه ۲۲

امتیاز پیش فروش برج آرتمیس منطقه ۲۲ تهران، که زیرمجموعه اتحادیه نمونه تعاونی های رسا محسوب می شود، به صورت سهام به اشخاص واگذار می گردد. هر یک این سهم ها پیش از این، به صورت دو متر تجاری و چهار متر اداری بود که در سال ۹۲ به یک متر تجاری و اداری تبدیل گشت. از آن به بعد هر سهام به طور یک متری خرید و فروش می شود. هر یک از برج های ۶ گانه آرتمیس چیتگر، از اسکلت فلزی پیچ و مهره ساخته شده، دارای استحکام بالا بوده و پیشرفت فیزیکی برج های اداری نیز بالاتر از ۸۵ درصد می باشد.

پروژه اداری تجاری آرتمیس

پروژه اداری تجاری آرتمیس

امکانات آرتمیس

امکانات آرتمیس

سخن پایانی

امتیاز پیش فروش برج های تجاری و اداری منطقه ۲۲ تهران، یکی از پرطرفدارترین زمینه های سرمایه گذاری برای صاحبان سرمایه است. اکثریت این امتیازها متعلق به تعاونی ها می باشد که قابلیت انتقال به عموم را داشته و طبق شرایط و ضوابطی به صورت اقساط در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. از آن جا که این منطقه، منطقه نمونه شهری در توسعه و رشد و پیشرفت است و جمعیت بسیاری را در خود جای داده، نیاز به کاربری های تجاری و اداری زیادی دارد تا بتواند پاسخگوی این جمعیت باشد. برج های آرتمیس بعنوان یکی از پروژه های فرامنطقه ای و ملی، به لحاظ نزدیک بودن به دریاچه و دارا بودن بزرگترین ساحل شنی این منطقه، یکی از بزرگترین جاذبه های این ناحیه محسوب می شود.

همچنین بخونید  لیست بهترین پروژه های چیتگر از نظر امکانات و آینده اقتصادی

منبع: https://40-30.co/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.