بهترین پروژه های چیتگر

لیست بهترین پروژه های چیتگر از نظر امکانات و آینده اقتصادی

در این مقاله ۵ مورد از بهترین پروژه های چیتگر از نظر امکانات موجود و آینده اقتصادی را که قطب سرمایه گذاری منطقه ۲۲ می باشند به اختصار بیان می کنیم.

به طور کلی مراکز خرید به عنوان “یک یا چند ساختمان که مجموعه ای از مغازه ها را به نمایندگی از بازرگانان تشکیل می دهند”، تعریف شده است و مسیرهای پیاده روی متصل به یکدیگر بازدید کنندگان را قادر می سازد از یک واحد به واحد دیگر راه بروند. به طور غیررسمی ، این مراکز، قلب و روح جوامع، بنیان اقتصاد خرده فروشی و یک پناهگاه اجتماعی برای نوجوانان در همه جا هستند. در دهه های اخیر، مفهوم مرکز خرید که ریشه در ایالات متحده دارد و در سال های پس از جنگ جهانی دوم به یک روند خرده فروشی مدرن تبدیل شده است، در سراسر جهان گسترش یافته است.

معیارهای انتخاب پروژه های برتر چیتگر

منطقه ۲۲ و بخصوص چیتگر، محل افزایش روزافزون جمعیت و وجود تقاضا برای امکانات اساسی می باشد. یک سری معیارها برای انتخاب پروژه های برتر ساختمانی که در زمینه اقتصادی و تفریحی فعالیت دارند، موجود است که ما به اختصار به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

آینده املاک تجاری در کنار برج های منطقه 22 تهران

برج های منطقه ۲۲ تهران

دسترسی به شریان های اصلی

دسترسی به مجموعه یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی پروژه های تجاری اداری محسوب می شود. هر چه این دسترسی سریعتر و راحت تر انجام شود، آن مجموعه از محبوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

همچنین بخونید  محاسبه قدر السهم واحد تجاری و مسکونی و تعریف دقیق آن

امکانات کلی مجموعه

وجود خدمات و کالاهای متنوع، وجود پارکینگ، خدمات تفریحی، اتاق بازی کودک، سرویس بهداشتی، فودکورت، سالن سینما، وای فای، آفرهای ویژه و سایر امکانات سبب شده تا مردم بیشتر به دنبال مال ها یا شبیه آن ها باشند تا تمام نیازهای حین خریدشان پاسخ داده شود.

کاربری تفریحی ملک تجاری

اسکلت و متریال به کار رفته در ساختمان

استحکام و ایمنی یک مجتمع عمومی از اهمیت به سزایی برخوردار است. هر چه میزان ایمنی بالاتر باشد، امکان ایجاد خطرات نیز کمتر خواهد شد. مرغوبیت مواد و مصالح به کار رفته در اسکلت بندی اصلی مجموعه های تجاری تفریحی، در نتیجه نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود. لذا معمولا پروژه هایی از کیفیت برخوردارند که در تمامی جزئیات از متریال مرغوب استفاده کرده باشد.

اسکلت ساختمان

ویو و چشم انداز

یکی از مهمترین معیارهای امتیاز دهی پروژه های برتر چیتگر و به طور خاص تمام مراکز خرید، شاید این معیار برای واحد های اداری مهمتر از واحد های تجاری باشد. دارا بودن چشم انداز منحصر به فرد و مطلوب یک پروژه، سبب برتری آن به سایر مجموعه هاست.

اهمیت مراکز خرید چیست؟

اهمیت مرکز خرید عمدتا برای این است که افراد مدتی از خانه بیرون بیایند و کاری سرگرم کننده انجام دهند. مراکز خرید می توانند بهترین تجارب خرید مانند اجتماعات اجتماعی، سرگرمی، نمایش ها، راه اندازی محصولات، تبلیغات و جشنواره ها را ارائه دهند. لیست رویدادها در مراکز خرید برای هر شخصی ، به ویژه برای چند ساعت سرگرم ، ادامه دارد.

اهمیت مراکز خرید

هر کدام از این مراکز می تواند مکانی عالی برای معاشرت با دوستان ، غذا خوردن ، خرید و غیره باشد. شما می توانید به تمام فروشگاه های مورد علاقه خود بروید و اعتقاد بر این است که والدین به اندازه بچه ها از آن لذت می برند. مراکز خرید فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا بانوان را به دنبال آرایش، عطر یا لباس بفرستید. آقا نیز می تواند از وسایل الکترونیکی و ورزشی و غیره بازدید کند. مراکز خرید می توانند بسیار مفید باشند زیرا همه نیازها در یک ساختمان است.

همچنین بخونید  حق سرقفلی چیست و مبلغ آن چگونه محاسبه می شود؟

✅مطلب بیشتر: اگر می خواهید راهنمای کامل سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران را بخوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای کامل سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران

خرید در یک مرکز خرید فیزیکی در مقایسه با خرید آنلاین بسیار متفاوت است. مراجعه به یک مرکز خرید فیزیکی همیشه راحت تر است. زیرا اگر کد تخفیف نیز داشته باشید می توانید از آنها استفاده کنید و گاهی اوقات فروش بهتری دارد. خرید لباس می تواند یک دردسر آنلاین باشد زیرا شما قادر نیستید پارچه ها را امتحان کنید و مطمئناً مناسب آن را پیدا کنید. در حالی که خرید در یک مرکز خرید به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را که علاقه دارید، امتحان کنید تا مطمئن شوید قبل از سرمایه گذاری در آن متناسب است.

معرفی بهترین پروژه های چیتگر

در ادامه به برخی از بهترین پروژه های چیتگر اشاره می کنیم:

۱- ایران مال یکی از بهترین پروژه های چیتگر

ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست که در منطقه ۲۲ احداث شده است. این مجموعه دارای کاربری های تجاری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی بوده و از انواع امکانات برخوردار است.

ایران مال به عنوان یکی از بهترین پروژه های چیتگر

۲- رزمال

مجموعه رزمال با دارا بودن ۶ طبقه فعال در زمینه تجاری، هایپر مارکت، رستوران و … و نزدیک به ایستگاه مترو و یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

رزمال بعنوان یکی از بهترین پروژه های چیتگر

۳- لکسون

این پروژه که تحت برند توسعه ابنیه همت شروع به ساخت کرده است، از ۳۰ طبقه تشکیل شده که شامل هتل، واحدهای تجاری، فضاهای خدماتی و … می باشد. پروژه لکسون در ضلع شرقی دریاچه قرار گرفته و از نظر دسترسی موقعیت بسیار مناسبی دارد و یکی از پروژه های برتر چیتگر است.

لکسون بعنوان یکی از بهترین پروژه های چیتگر

۴- برج های ۶ گانه آرتمیس یکی از پروژه های برتر چیتگر

یکی از کاملترین مجموعه های تجاری اداری تفریحی منطقه ۲۲ برج های آرتمیس هستند که هر کدام دارای ۲۵ تا ۳۲ طبقه می باشند.  این برج ها با تحقیقات گسترده بازار و ظرفیت اقتصادی منطقه، مجهز به معماری مدرن و فضای لوکس با متراژهای متنوع ساخته شده است. پروژه تجاری اداری آرتمیس در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار داشته و از چشم انداز و دسترسی فوق العاده ای برخوردار است. هم چنین امکانات آن، پاسخگوی نیاز تمام اقشار مخاطبین هست.

همچنین بخونید  📣📣جلسه تودیع و معارفه مدیران محترم هیئت مدیره و بازرسین محترم اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا برگزار شد .

پروژه تجاری اداری آرتمیس یکی از بهترین پروژه های چیتگر

پروژه تجاری اداری آرتمیس

۵- برج های تریتیوم

برج های دو گانه تریتیوم، شامل ۲۶ طبقه تجاری می باشد که بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است و فاصله کمی نسبت به ایران مال دارد.

 

برج های تریتیوم

سخن پایانی

منطقه ۲۲ تهران منطقه برتر کشور از نظر توسعه شهری بوده و جاذب جمعیت فراوان می باشد. در این منطقه و بخصوص ناحیه چیتگر، به لحاظ هم جواری با دریاچه، واحد های تجاری، تفریحی و اداری از رشد و پیشرفت به سزایی برخوردار هستند. در دهه های اخیر شاهد رشد روز افزون واحدهای تجاری در این ناحیه می باشیم که البته انتخاب را برای سرمایه گذاران سخت تر کرده است. چند مورد از معیارهای برتری این پروژه ها نسبت به هم در این نوشتار بررسی شد. انتخاب محیطی امن برای سرمایه گذاری حق طبیعی هر کدام از صاحبان سرمایه می باشد. با ما همراه باشید…

منبع: https://www.mckinsey.com/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.