مجتمع تجاری در غرب تهران

راهنمای کامل سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران

حیطه سرمایه گذاری برای خیل عظیمی از سرمایه گذاران بسیار گسترده است اما تنها بخش اندکی از این افراد با هوشمندی تمام اقدام به انتخاب بهترین زمینه برای سرمایه گذاری می نمایند. در این نوشته قصد داریم درباره سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران، مطالب مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم.

سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران

با مرور نمونه های موفقی از مجتمع های تجاری اداری در غرب تهران همچون مرکز خرید پالادیوم تهران، تیراژه، مرکز خرید کوروش و …  به این نتیجه می رسیم امروزه افراد بخصوص جوانان، این فضاها را به مغازه های سنتی و قدیمی ترجیح می دهند.

همواره بازارها قلب تجاری شهرها بوده اند. امروزه این فضاهای مهم و تاثیرگذار به مراکز خرید و پاساژها و مال ها تبدیل شده اند. وجود مغازه های لوکس و زیبا در کنار هم عاملی است برای تشویق مشتریان تا به آسانی اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایند. پر واضح است که دسترسی آسان به مراکز خرید، امکان پارک اتومبیل، وجود عوامل تفریحی و … در افزایش تعداد مخاطبین تاثیر بسیار زیادی دارد.

مجتمع تجاری در غرب تهران

مجتمع تجاری در غرب تهران

انواع مراکز خرید تجاری اداری

مراکز خرید امروزه به چند نوع مختلف دسته بندی می شوند:

  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید بزرگ
  • مرکز خرید جشنواره ای
  • و …

بسته به محدوده خدمات دهی این مراکز، درجه اهمیت آن ها مشخص می شود. بگذارید برایتان یک مثال ملموس بزنیم. تصور کنید شما در یکی از محله های نوساز تهران زندگی می کنید و شاغل هستید. از ترافیک و هدر دادن زمان نیز فراری هستید و تنها زمانیکه می توانید برای خرید اختصاص بدهید، پس از تایم اداری است. در اینجا بهترین گزینه برای شما مرکز خرید محله خودتان است.

همچنین بخونید  ریسک سرمایه گذاری در طبقه بالای پاساژ با توجه به پاخور مغازه

انواع مراکز خرید و تجاری با عنوان مال

انواع مراکز خرید و تجاری با عنوان مال

اما همین مثال را برای خرید های فصلی می زنیم که شما می خواهید در پایان هر فصل، خرید های مربوط به همان فصل را انجام بدهید. در این زمان، شما قطعا مرکز خریدهای بزرگ شهر را انتخاب می کنید زیرا ارزش ۴ بار در سال وقت گذاشتن را دارد. مراکز خرید محلی مراجعان هرروزه دارد ولی این تعداد قاعدتا کم است.

اما مراکز خرید بزرگتر شاید در زمان های خاصی مشتری داشته باشند اما تعداد افرادی که به آن ها مراجعه می کنند از تمام سطح شهر است و سوددهی خوبی را برای کسبه در پی خواهد داشت. پس هر کدام از این مراکز خرید، با توجه به یک سری استراتژی ایجاد شده اند.

⭕️ شاید به این مطلب نیز علاقه داشته باشید 👈 آینده املاک تجاری پس از انتشار واکسن کرونا چگونه خواهد بود؟

مجتمع اداری تجاری

به مجتمع هایی که دارای واحد های اداری و تجاری هستند، مجتمع اداری تجاری گویند که این نوع مجتمع ها در غرب تهران پراکندگی خوبی دارند. اخیرا رویکرد جهانی برای رونق کسب و کار اداری و کشش پذیر بودن این فضاها، آن ها را در کنار کاربری های تجاری قرار می دهند. حال چه بهتر که تمام این کاربری ها در یک مجموعه باشند و کارمندان بخش اداری نیز بتوانند هنگام استراحت به این فضاها دسترسی داشته باشند.

فضای کریدور پاساژ آرتمیس در غرب تهران

فضای کریدور پاساژ آرتمیس در غرب تهران

مطمئن ترین سرمایه گذاری

قطعا سرمایه گذاری روی ملک، از تمام سرمایه گذاری ها مطمئن تر و ایمن تر است. شاید به نظر برسد شیب رشد قیمتی آن بسیار کندتر از بورس و طلا و سکه است، اما می توان گفت قطعا به پرریسکی آن ها نخواهد بود. این سرمایه گذاری در مجتمع های تجاری قاعدتا پرسودتر از سایر املاک تجاری است. امروزه جاذبه این مراکز به قدری بالاست که هر سرمایه گذاری را وسوسه می کند و به سمت خود می کشاند. برای اینکه مطمئن شویم در کدام منطقه و در چه زمینه ای باید سرمایه گذاری کنیم، نیاز به تحقیق همه جانبه داریم.

همچنین بخونید  واحد اداری چیست و تفاوت سند اداری با موقعیت اداری

⭕️ مطلب مرتبط: خرید ملک تجاری با بودجه های مختلف

بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری روی مجتمع های تجاری اداری

این مهم است که شما بخواهید روی چه نوع ملکی سرمایه گذاری کنید. تصور عموم بر این است که مناطق سه گانه جذب مشتری، مناطق ۵ و ۴ است. یعنی دو قطب غرب و شرق تهران. همانطور که می دانید به دلیل افزایش قیمت زمین در تهران و صعود نجومی قیمت های خرید و اجاره واحدهای مسکونی، اکثر افراد رو به سمت مناطق نوسازتر و حاشیه ای تر تهران می برند. دو مرکز جمعیت پذیر جدید تهران، یعنی پردیس و حاشیه دریاچه چیتگر به شدت جاذب جمعیت بوده و خیل عظیم سرمایه گذاری ها را به سمت خود سرازیر نموده است. در این میان، وجود دریاچه نیز به عنوان یک جاذبه و پتانسیل قوی می تواند در افزایش جمعیت موثر باشد.

فضای اداری مجتمع آرتمیس

فضای اداری مجتمع آرتمیس در غرب تهران

شاپینگ مال چیست؟

شاپینگ مال یا همان مرکز خرید چند منظوره، به مجتمع هایی گویند که با داشتن واحدهای تجاری متنوع مانند فروشگاه کیف و کفش، البسه، وسایل منزل و … موجب رفع نیاز های مختلف کاربران می گردند. این مجموعه ها با دارا بودن فضاهای فرهنگی، تفریحی مانند سینما، رستوران، شهربازی و … بر جذابیت های خود میافزایند. به همین خاطر می توانند همه نوع قشر سنی را گرد هم آورند.

سرمایه گذاری در برج های آرتمیس

سرمایه گذاری در برج های آرتمیس

بهترین مال های غرب تهران

غرب تهران به دلیل پذیرا بودن جمعیت بسیار خصوصا زوج های جوان، پایگاه تاسیس مال ها و مجتمع های تجاری اداری فراوان شده است و مکان مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. در حدی که افراد از سایر نقاط سطح شهر به این مراکز مراجعه کرده و بازخورد خوبی نیز دارند.

⭕️ مطلب بیشتر: معرفی بهترین پروژه های چیتگر از جهات مختلف

مال های غرب تهران به دلیل بودن در سطح منطقه ای، شهری و حتی ملی، جمعیت بسیاری را به خود جذب می نمایند. از این رو فرصتی طلایی را برای سرمایه گذاری در بخش تجاری برای سرمایه گذاران فراهم آورده اند.

همچنین بخونید  تفاوت سند مالکیت و سرقفلی و بررسی ارزش هر کدام

مجتمع آرتمیس چیتگر در غرب تهران

مجتمع آرتمیس چیتگر در غرب تهران

سرمایه گذاری مطمئن در غرب تهران

پروژه اداری تجاری آرتمیس در غرب تهران ضلع شمالی دریاچه چیتگر، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری به وجود آورده است. برج های اداری- تجاری آرتمیس به دلیل داشتن چشم انداز بی نظیر به دریاچه و طبیعت جنگل چیتگر، دسترسی عالی از طریق اتوبان، وسیع ترین بام سبز به ممسحت حدود ۱٫۵ هکتار، یکی از بهترین مجتمع های تجاری در غرب تهران محسوب می شود. برای آشنایی با سایر امکانات برج های آرتمیس کلیک کنید.

منبع:https://medium.com

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.