آینده املاک تجاری

آینده املاک تجاری پس از انتشار واکسن کرونا

روشن بودن آینده املاک تجاری در تهران، حقیقتی انکار ناپذیر است. با اینکه قیمت املاک تجاری نسبت به مسکونی بیشتر است، آینده مطمئن تری دارند.

در این ایام که بیماری کرونا بر تمام جهان، سایه انداخته، بر تمام ابعاد اقتصادی دنیا، تاثیر گذاری خود را به اثبات رسانیده است. وضعیت قیمت تجاری، مسکونی و … نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دچار رکود فراوان شد. دورکار شدن بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها بر قیمت املاک نیز تاثیر فراوانی داشته است. به همین دلیل بر آن شدیم تا درباره وضعیت سرمایه گذاری روی املاک بخصوص املاک تجاری پس از شرایط کرونا به بررسی بپردازیم.

تاثیر کرونا بر وضعیت اقتصادی

حدس و گمان ها درباره آینده املاک تجاری در ایام پساکرونا

یک قانون نانوشته وجود دارد و آن هم اینکه همیشه مطمئن ترین سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری روی ملک و زمین است. از این جهت که مالکیت زمین یا ملک مذکور، صرفا متعلق به فرد است، می توان انتظار داشت آن فرد، طی یک زمان مشخص، به سود قابل توجهی مطابق با زمان حال حاضر خود برسد.

تاثیر بد کرونا بر اقتصاد جهانی

تاثیر بد کرونا بر اقتصاد جهانی

در ایام کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار رکود گشته و بالعکس کسب و کارهای آنلاین به موفقیت های بیشتری رسیدند. مردم انتظار داشتند در ایام عید یا پایان هر فصل بتوانند در پاساژها و مراکز خرید قدم بزنند و لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند. کرونا سبب شد تا هم کسبه و هم خریداران در حسرت خرید و فروش حضوری بمانند. انتظارات بر این است که با انتشار واکسن کرونا و عادی تر شدن شرایط، استقبال مردم محبوس در قرنطینه از فضاهای خدماتی و تجاری و فرهنگی، از حد انتظار فراتر برود و سبب رشد و رونق دوباره این کاربری ها گردد.

همچنین بخونید  ملک تجاری مسکونی چه برتری نسبت به ملک مسکونی دارد؟

رشد املاک تجاری در تهران

واضح است که با گذشت زمان، ملک نیز رشد قیمت خواهد داشت. سوال اینجاست که املاک تجاری تا حد رشد و پیشرفت خواهند داشت. بر حسب ظاهر، در شرایط فعلی، قیمت املاک تجاری در برخی موارد، کمتر از قیمت مسکن می باشد اما پیش بینی های اقتصاد دانان چیز دیگری می گوید! بنابراین می توان انتظار داشت پس از عبور از شرایط فعلی، سرعت صعود قیمت ملک تجاری بالاتر از مسکن گردد.

⭕️ مطلب مرتبط: قبل از خرید ملک تجاری حتما این نکات را بدانید:

خرید ملک تجاری

مجتمع تجاری در غرب تهران

مجتمع تجاری در غرب تهران

آینده منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران با دارا بودن پتانسیل های طبیعی، تجاری و مسکونی بسیاری که دارد، یکی از قطب های جاذب جمعیت پایتخت می باشد. با توجه به تعداد زیاد واحدهای مسکونی موجود در منطقه ۲۲ تهران، وجود مراکز تجاری، فرهنگی و اداری در این منطقه به شدت نیاز است که البته تا کنون اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است. مانند تاسیس ایران مال که البته در مقیاس ملی ایفای نقش می نماید. از آنجا که منطقه ۲۲ دارای محله ها و شهرک های مسکونی بسیاری است، وجود مراکز متنوع خرید و خدمات رسانی در این منطقه، می تواند مورد استقبال خوبی قرار گرفته و آینده املاک تجاری را بهبود بخشد.

⭕️ بیشتر بخوانید: لیستی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر امکانات و آینده اقتصادی

👈  بهترین پروژه های چیتگر

برج های منطقه 22 تهران

برج های منطقه ۲۲ تهران

یکی دیگر از پروژه های بسیار جذاب این منطقه برج های آرتمیس می باشد. وجود دسترسی های فوق العاده عالی و راحت، آب و هوای مناسب، چشم انداز منحصر به فرد، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و … سبب شده بتوان به جرات گفت منطقه ۲۲ تهران آینده درخشانی خواهد داشت. بنابراین باید بگوییم سرمایه گذاری در این منطقه، در بلندمدت سود مناسبی خواهد داشت.

همچنین بخونید  میلاد سه اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مبارک

آینده املاک تجاری رو به دریاچه چیتگر

چشم انداز منحصر به فرد به دریاچه

سرمایه گذاری در املاک تجاری منطقه ۲۲

آینده املاک تجاری در منطقه ۲۲ بسیار درخشان پیش بینی می شود. سرمایه گذاری در زمینه ملک، به خودی خود آینده خوبی دارد. از آنجایی که منطقه ۲۲ تهران نیز منطقه ای نوپاست، پیش بینی می شود با مستقر شدن کامل افراد در برج ها و شهرک ها، نیاز به واحدهای تجاری بیشتر گردد. طبق آنچه آمار ارائه می دهد، بر اساس طرح تفصیلی، جمعیت آینده منطقه ۲۲ حدود ۵۲۰ هزار نفر خواهد بود. دارا بودن چشم انداز مناسب به دریاچه چیتگر و دسترسی سریع و راحت به اتوبان ها، از جمله مواردی است که صاحبان سرمایه از واحدهای تجاری خود انتظار دارند.

فضای کریدور آرتمیس

فضای کریدور آرتمیس

در این زمینه، برج های تجاری اداری آرتمیس گوی رقابت را از سایر واحدهای تجاری ربوده است. این مجتمع تجاری اداری، با رعایت تمام استانداردهای فنی و ظاهر فوق العاده عالی، می تواند به قطبی برای جذب مشتری و محلی برای درخشش آینده املاک تجاری تبدیل گردد. امکانات آرتمیس به نحوی است که رضایت و اقبال عموم و صاحبان سرمایه را به خود جذب می نماید. در حال حاضر واحدها برای متقاضیان پیش فروش می گردد، کما اینکه برخی از واحدها در مرحله فروش می باشند. برج های ۶ گانه آرتمیس، فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاری در زمینه “تجارت توام با تفریح” می باشد.

قیمت املاک تجاری در غرب تهران

مجتمع تجاری اداری آرتمیس در غرب تهران

منبع:https://www.borna.news/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.