اجاره آپارتمان در چیتگر

مزایای اجاره آپارتمان در چیتگر برای سخت پسندان

مزایا و معایب اجاره آپارتمان در چیتگر برای کسانی که شاغل هستند و یا نیاز به دسترسی ویژه به بزرگراه ها، مترو، مراکز بهداشتی، مرکز شهر و … دارند. در ادامه برای کسانی که قصد اجاره آپارتمان در چیتگر را دارند، ویژگی های این منطقه را بیان می کنیم تا با دید بازتری بتوانند به انتخاب مسکن بپردازند. با ما همراه باشید.

اجاره آپارتمان در چیتگر

اجاره آپارتمان در تهران این روزها به یک معضل تبدیل شده است مخصوصا برای زوج هایی که به تازگی می خواهند زندگی خود را شروع کنند. معمولا افراد به دنبال خانه های نوسازتر و بزرگتر هستند اما با اجاره های گران قیمت مجبورند از برخی ایده آل های خود بگذرند. در تهران، منطقه ۲۲ با چشم انداز توسعه منطقه هوشمند و سبز و پاک شهری به وجود آمد و با پتانسیل های طبیعی، تفریحی، تجاری، درمانی و … بسیاری به عنوان قطب جذب جمعیت در این کلانشهر عمل می کند.

آپارتمان چیتگر

آب و هوای مناسب

آب و هوای مناسب قطعا آرزوی هر صاحبخانه ای است زیرا افراد، میزان زیادی از وقت خود را در خانه می گذرانند. اجاره آپارتمان در چیتگر به این دلیل محبوب و پرطرفدار شده است که آب و هوای این منطقه بسیار مطلوب و عالی است. علت آن به دلیل واقع شدن در مسیر بادهای مطلوب تهران است که از سمت غرب می وزد.

دریاچه چیتگر

نوساز بودن ساختمان

عمر ساختمان یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب خانه برای اجاره کردن است. معمولا هر چه ساختمان نوسازتر باشد، قیمت خرید و فروش و رهن و اجاره آن بالاتر است. با این وجود، برج های چیتگر، به دلیل نوساز بودن، از قیمت مطلوب تری به نسبت سایر مناطق برخوردارند. یعنی افراد می توانند با هزینه اجاره یک آپارتمان قدیمی در منطقه ۵ تهران، یک واحد آپارتمان نوساز و بزرگتر در چیتگر اجاره کنند. این ویژگی باعث شده خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند و یا دوست دارند در خانه های کلید نخورده و نوساز زندگی کنند، برای زندگی در این منطقه خوش آب و هوا متقاعد کند.

همچنین بخونید  محاسبه قدر السهم واحد تجاری و مسکونی و تعریف دقیق آن

⭕️ مطلب مرتبط: قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟

رهن و اجاره چیتگر

امکانات مناسب زمینه ساز اجاره آپارتمان در چیتگر

قطعا فاکتور آب و هوای خوب و یا نوساز بودن را می توان حتی در مناطق اطراف شهر نیز یافت اما نکته مهم تر، دسترسی به امکانات اساسی مانند بزرگراه ها، مترو، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز رفاهی، تفریحی و تجاری، مراکز آموزشی و … است. از مهم ترین مراکز تجاری و اداری این منطقه می توان به برج های آرتمیس حاشیه دریاچه چیتگر اشاره کرد که فرصت خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد نموده است. منطقه ۲۲ تهران با دسترسی فوق العاده عالی به مهم ترین بزرگراه های تهران و نیز دارا بودن مترو، اتوبوس و تاکسی، تردد افراد به مرکز شهر را تسهیل نموده است. به همین علت اجاره آپارتمان در چیتگر از اولویت های شهروندان جویای مسکن می باشد.

سخن پایانی

اجاره آپارتمان در چیتگر به یکی از مهم ترین اولویت های افراد جویای مسکن تبدیل شده است. معمولا آیتم هایی که در رهن و اجاره آپارتمان در نظر گرفته می شود عبارتند از: بودجه، متراژ، عمر ساختمان، دسترسی به بزرگراه و مترو و … . چیتگر یا همان منطقه ۲۲ به عنوان منطقه سالم شهری ویژگی های گفته شده را تا حد مطلوبی داراست. وجود مراکز تفریحی، تجاری و اداری نیز یکی از پتانسیل های عظیم این منطقه است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

منبع: https://namnak.com/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.