قیمت آپارتمان در چیتگر

قیمت آپارتمان در چیتگر و تفاوت آن با سایر مناطق تهران

قیمت آپارتمان در چیتگر متری چند خرید و فروش می شود؟ تفاوت قیمت آپارتمان های مسکونی تعاونی ساز با شخصی ساز این منطقه چقدر است؟

قیمت آپارتمان در چیتگر

قیمت آپارتمان در دو سه سال گذشته صعود چند برابری را طی کرده است و افزایش قیمت اجاره بهای مسکن سبب شده بسیاری از مستاجران به اطراف تهران برای سکونت پناه ببرند. در این میان، یکی از سیاست های اتخاذ شده که چندین سال در حال عملیاتی شدن بوده و اکنون در مرحله بهره برداری است، ایجاد یک منطقه هوشمند و سالم شهری در تهران یعنی همان منطقه ۲۲ بوده است.

بسیاری از زوج های جوان نیز برای شروع زندگی این منطقه را برای سکونت انتخاب می کنند، زیرا هم دسترسی های خوبی به سایر مناطق تهران داشته و هم قیمت های برخی نواحی آن به نسبت سایر مناطق تهران بهتر و راحت تر است. در تاریخی که این مقاله منتشر می شود، قیمت هر متر مربع آپارتمان در چیتگر تهران، از ۱۷ میلیون در برج های تعاونی ساز شروع شده و تا متری ۵۰ میلیون تومان و بالاتر هم در برج های لاکچری تر می رسد.

مسکن در چیتگر

مقایسه قیمت آپارتمان در چیتگر با سایر مناطق تهران

قیمت آپارتمان در چیتگر به نسبت سایر مناطق تهران کمتر است، مگر اینکه در اطراف امکانات ویژه ای مانند دریاچه، مراکز خرید و مال های فرامنطقه ای، دسترسی های مهم، ایستگاه مترو و … باشد. قیمت آپارتمان در مناطق تهران بسیار متنوع است اما بر اساس آخرین آمار منطقه ۱۸ تهران که در جنوب غربی تهران واقع شده و از محلات قدیمی و فرسوده تهران محسوب می شود، ارزانترین متراژ آپارتمان را به خود اختصاص داده است.

همچنین بخونید  تفاوت سند مالکیت و سرقفلی و بررسی ارزش هر کدام

گرانترین محلات تهران نیز مربوط به منطقه ۱ تهران و یا محله سعادت آباد و برخی نواحی منطقه ۳ می باشد. به طوریکه قیمت آپارتمان معامله شده در سعد آباد تهران(منطقه ۱) متری حدودا ۷۰ میلیون است. منطقه ۲۲ تهران شامل دهکده المپیک، شهرک چیتگر، شهرک شهید باقری و … است که با قیمت های بهتری در آن می توان صاحب خانه شد و یا به رهن و اجاره منزل پرداخت.

مقایسه قیمت آپارتمان در چیتگر با سایر مناطق تهران

قیمت مسکن در اطراف دریاچه

نکات مهمی که در قیمت آپارتمان در چیتگر تهران تاثیرگذار است شامل موارد زیر می شود:

  • سازنده برج( اینکه تعاونی باشد یا شخصی ساز)
  • عمر ساختمان
  • کیفیت مواد و مصالح ساخت
  • امکانات موجود در آپارتمان ها و ساختمان
  • میزان مشاعات موجود (مانند لابی، بام، استخر، مهدکودک و …)
  • ویو و چشم انداز
  • میزان نور دریافتی
  • تعداد واحد در هر طبقه

مسکن در اطراف چیتگر

⭕️ مطلب بیشتر: مزایای اجاره آپارتمان در چیتگر چیست؟

اجاره آپارتمان در چیتگر

تاثیرات مجتمع تجاری اطراف دریاچه بر قیمت آپارتمان در چیتگر

معمولا مجتمع های تجاری و یا تجاری اداری خود به یک قطب جاذب جمعیت تبدیل می شود. از این بابت که هر یک از صاحبان کسب و کار و مشتریان، برای خرید یا فروش به این مجتمع ها مراجعه می نمایند. بسیاری از کسبه یا کارمندان ترجیح می دهند محل کارشان نزدیک محل زندگی آن ها باشد. در منطقه ۲۲ تهران، مراکز خرید یا پاساژ های بسیاری به وجود آمده که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

پروژه تجاری اداری آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس

بهترین مراکز خرید و مجتمع های تجاری اداری، معمولا امتیاز همجواری با دریاچه چیتگر را داشته و دسترسی های آن ها به بزرگراه ها یا خیابان های اصلی بسیار عالی است. اکثر این مراکز و مجتمع ها مقیاس فرامنطقه ای داشته و دارای امکانات تفریحی و خدماتی نیز می باشند. به همین دلیل، تاثیر خوبی روی واحد های مسکونی اطراف دارند و باعث پیشرفت امکانات آن ها و نیز افزایش قیمت آپارتمان در چیتگر خواهند شد. یکی از بهترین مجتمع های کنار دریاچه، مجتمع اداری تجاری آرتمیس است. این پروژه با داشتن انواع امکانات و خدمات، پاسخگوی نیاز کاربران این منطقه و حتی سایر مناطق خواهند بود. به علاوه ذکر این نکته ضروریست که کیفیت ساخت بیشتر ساختمان ها در اطراف دریاچه چیتگر به نسبت سایر فضاهای این منطقه بهتر است.

همچنین بخونید  📣📣جلسه تودیع و معارفه مدیران محترم هیئت مدیره و بازرسین محترم اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا برگزار شد .

سخن پایانی

قیمت آپارتمان در چیتگر تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار دارد که یکی از آن ها هم جواری با دریاچه است. منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق جوان و نوساز با امکانات خوب و فوق العاده است که محل سکونت بسیاری از شهروندان می باشد. برج های آرتمیس یکی از پروژه های اداری تجاری این منطقه است که سبب رشد و پیشرفت سایر نواحی مسکونی شده است.

منبع: https://40-30.co/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.